.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توجيهی جالب در مورد هواپيماي ۴۵ ميلياردی

خبرگزاري دولت در توجيه مصوبه دولت براي خريد هواپيماي ۴۵ ميليارد توماني به نقل از يک منبع آگاه بدون نام توضيح داد که اين هواپيما متعلق به ۳۰ سال قبل و براي شرکت هواپيمايي هما بوده که به‌طور عاريه در اختيار آشيانه جمهوري اسلامي ايران بوده و اين شرکت مبلغ اين هواپيما درخواست کرده بود.

رجا: در اين مصاحبه توضيح داده نشده که قيمت ۴۵ ميليارد توماني اين هواپيما بابت چيست. متن اين مصاحبه در ادامه آمده است:

«يك مقام آگاه در نهاد رياست جمهوري گفت: هواپيمايي كه گفته مي شود به تازگي براي رييس جمهور خريداري شده متعلق به ۳۰ سال قبل است كه آشيانه جمهوري اسلامي ايران از سالهاي قبل آن را از شركت هواپيمايي هما عاريه گرفته بود و اكنون هما به دليل مشكلات مالي مبلغ آن را درخواست كرده است.

اين منبع آگاه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايرنا افزود: آشيانه جمهوري اسلامي ايران در اختيار مقامات، مسوولان، روساي ۳ قوه، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاونان قوه قضاييه، مسوولان لشگري و كشوري و فرماندهان ارتش و سپاه است كه از امكانات آن استفاده مي‌كنند.

وي اظهار داشت: آشيانه جمهوري اسلامي ايران از سال‌ها پيش يك هواپيماي ايرباس ۳۲۰ را از شركت هواپيمايي هما عاريه گرفت تا بتواند براي تشريفات سرويس دهي كند اما اكنون هما به دليل مشكلات مالي مبلغ هواپيماي خود را كه به آشيانه، عاريه داده بود، درخواست كرده است.

اين مقام آگاه در نهاد رياست جمهوري ادامه داد: اگرچه از اين هواپيما همه مسوولان قوا استفاده مي‌كنند، اما به دليل اين كه تخصيص اعتبار بر عهده دولت مي باشد، قرار است دولت مبلغ اين هواپيماي ايرباس ۳۲۰ را كه متعلق به قبل از انقلاب و در اختيار آشيانه جمهوري اسلامي ايران است به شركت هواپيمايي هما بپردازد.

وي اضافه كرد: مطابق مصوبه دولت اين اعتبار به مبلغ ۴۵۷ ميليارد ريال مصوب شد اما تا پايان سال ابلاغ نگرديد و تخصيص نيافت، در نتيجه هيچگونه پرداختي از اين بابت انجام نشده است.»/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آرش 1 تير 1390
اين چه كاريه معاونان قوه قضاييه داراي هواپيماي اختصاصي باشند.مگركشورچقدرپول وسرمايه داردكه اين گونه بخوادبه تاراج رود.اصلاچرااقايان با سرويسهاي عمومي هوايي به مسافرت نمي روند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.192 seconds.